Alla inlägg den 5 oktober 2016

Av Susanne Rasmusson - 5 oktober 2016 07:32

Blir inte så mycket nytt som händer nu vad det gäller träning och behandlingar, det rullar på. Något som är tråkigt är att det har börjat att tjafsas i vår grupp, folk snackar skit och utesluter folk. Det blir ju oftast att man bildar grupper som man umgås mer med, sedan finns det dom som är neutrala.
Här bildades ganska fort små grupper när vi kom ner men vi umgicks ändå alla emellanåt.
Nu är det sura miner, skitsnack och utfrysning hos vissa, detta tycker jag är väldigt tråkigt och jag tycker det är ovärdigt vuxna människor.
Ibland känns det som om man var tillbaka i skolan.
Vi är en klick på fyra personer som är neutrala, så naturligtvis är det oss folk kommer till och berättar vad den och den gör och säger.
Jag blir så trött.
Var ärlig istället och säg vad du tycker och spring inte bakom ryggen på folk för att sen när du träffar personen bara ler och låtsas att allt är bra.
Men jag fokuserar på min träning och mina behandlingar.
Idag är första gången jag var tvungen att avstå från morgonpromenaden pga min fot, tråkigt.
Jag ska få elbehandling och lerinpackning idag och det brukar kännas bättre då, så det hoppas jag på.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards