Direktlänk till inlägg 18 september 2016

Information

Av Susanne Rasmusson - 18 september 2016 18:46

Idag började vi med frukost kl7. Sedan hade vi informationsmöte kl10 och därefter en rundvandring i centrum för att se var det finns bra affärer, apotek och vilka restauranger som har god mat?. Det kan ju vara så att vi vill gå ut och äta någon kväll eftersom vi kommer att få samma buffé här i fyra veckor. Sedan gick jag och fyra andra till en affär och inhandlade lite nödvändiga saker, vatten, tvättmedel, sköljmedel, tvättlina mm.
Sedan tog jag ett skönt bad i badkaret och nu ligger bara på sängen och tar det lugnt, är nog på väg in i ett skov för jag har så otroligt ont i hela kroppen, så det blir tidig natti natti.
Wi-fi här är väldigt svajigt, man kan tyvärr inte titta på Netflix när man lägger sig och på tv är det bara inhemska kanaler, jag vill gärna se lite nyheter och så, så det enda jag får fram är CNN så det får jag lyssna på.
Imorgon startar läkarundersökningarna och då ska vi få våra terapikort som då ska visa vad vi behöver för behandlingar utifrån våra olika sjukdomar och hur vi mår just nu.
Det enda jag vet är att jag ska ha morgongymnastik varje morgon utomhus kl:7.30, härligt att börja dagen med det.
Så på tisdag börjar alla behandlingar och sedan kommer det att rulla på.
Återkommer imorgon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Rasmusson - 12 oktober 2016 20:07

Nu räknar jag verkligen ner, tre nätter kvar att sova här. Nu har jag en stark hemlängtan. Idag blev det lite sol igen, men det är fruktansvärt kallt i skuggan och vinden är bitande. Vi gick ändå ut en runda, vi måste ju se till att gå våra steg v...

Av Susanne Rasmusson - 9 oktober 2016 21:05

Hej! Nu rullar det på och sista veckan här har inletts, man är så inne i träningen nu så att man tom på sin enda fridag ser till att man promenerat minst 1 mil???, det känns skönt. Men idag var jag med om en otrolig sak som jag bara måste berätta ...

Av Susanne Rasmusson - 5 oktober 2016 07:32

Blir inte så mycket nytt som händer nu vad det gäller träning och behandlingar, det rullar på. Något som är tråkigt är att det har börjat att tjafsas i vår grupp, folk snackar skit och utesluter folk. Det blir ju oftast att man bildar grupper som man...

Av Susanne Rasmusson - 3 oktober 2016 16:47

Nu går mycket på rutin, man har kommit in i rullorna så att säga. Jag mår så bra i kropp och själ av att vistas här. Underbara behandlingar och underbar natur utanför hotellet. Nu har dom komprimerat våran schema eftersom det är många grupper som ha...

Av Susanne Rasmusson - 30 september 2016 12:32

Nu var det ett tag sedan jag skrev något här. Det beror på att jag fick lite tråkiga och jobbiga nyheter hemifrån, så jag har gått in för träningen 100% plus jobbat lite extra för att skingra tankarna. Nu är man så inne i träningen så det kändes kon...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards