Alla inlägg den 12 september 2016

Av Susanne Rasmusson - 12 september 2016 15:56

Idag har jag jobbat mina fem timmar som jag gör två dagar i veckan. Mycket att göra nu när jag även måste förbereda det som ska göras när jag ska vara borta fyra veckor.
När det ringde en av gångerna och jag svarade så var det en tjej som presenterade sig och frågade efter min chef. Först var det tyst ett tag när jag sa mitt namn en hon ville bara prata med min chef. Jag sa att han var upptagen med en patient men att jag kunde be honom ringa och frågade efter hennes namn och var hon ringde från. Det visade sig att det var från löneservice, vilket jag redan visste.
Hon var så feg så hon ville inte ta det med mig fast det var mina problem det gällde. Vet ni varför? Jo för dom vet att dom gjort ett stort fel här och jag vågar säga ifrån.
Så min chef fick sedan ta det med mig, det enda jag fick reda på avar att dom skulle ge besked senast fredagar det blir med min skuld.
Det dom inte vet är att jag tagit kontakten en jurist som ska hjälpa mig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards