Alla inlägg den 30 september 2016

Av Susanne Rasmusson - 30 september 2016 12:32

Nu var det ett tag sedan jag skrev något här. Det beror på att jag fick lite tråkiga och jobbiga nyheter hemifrån, så jag har gått in för träningen 100% plus jobbat lite extra för att skingra tankarna.
Nu är man så inne i träningen så det kändes konstigt när man plötsligt var fri i söndags, men då tog man en lång promenad. Jag snittar 20000 steg om dagen nu och det känns bara bra. Min fot har plötsligt blivit lite sämre men det är ju inte konstigt, jag hade aldrig förväntat mig att kunna gå så mycket, men behandlingarna håller inflammationen nere så det är skönt.
Jag hoppas att jag får en tid ganska fort när jag kommer hem för operation, samtidigt känner jag mig kluven att behöva sitta still igen.
Jag har lovat mig själv att fortsätta träna när jag kommer hem, blir nog lite svårare i kyla, men då får man bylta på sig.
Vädret har varit bra än så länge men nu säger dom att hösten ska komma och med den kommer mycket regn, det blir inte under 10 grader men det är skillnad när det ligger på 28 nu. Vi får väl se.
På lördag är det halvtid och jag måste säga att det gått mycket fortare än jag trodde det skulle göra.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards